Ad Awareness

Nezanedbatelnou část vysílacího času televizních stanic tvoří reklama. Reklam je však tolik, že je mnohdy divák přestává vnímat. Jak a jestli lidé vůbec konkrétní reklamy vnímají, to popisuje výraz Ad Awareness.

Pojem Ad Awareness v překladu znamená povědomí o reklamě. Jde o termín, který se používá při výzkumech, kdy je zjišťováno, kolik lidí si danou reklamu vybaví, tedy kolik lidí si ji zapamatovalo. Ad Awareness má dvě formy.

Ad Awareness – spontánní vs. podpořené povědomí

V případě spontánního povědomí se konkrétní reklama divákům vybaví sama. Ve výzkumech se zjišťuje otázkami ve stylu „Kterou reklamu na pivo si pamatujete? Co v ní bylo?"

Naopak podpořená znalost reklamy se ve výzkumech zjišťuje tak, že se pokládá dotaz přímo na konkrétní spot. Například „Pamatujete si novou reklamu na tento prací prášek? Dokážete ji popsat?“

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně