ATS relative

ATS relative ukazuje průměrnou dobu strávenou u konkrétního média, jako je televize, rádio, internet a další, těmi diváky, kteří dané médium alespoň někdy zapnuli a sledovali. Na rozdíl od Average Time Spent (ATS) se tedy nezapočítává ta část cílové populace, která dané médium vůbec nesleduje.

ATS relative nebo také average time spent relative je průměrná doba živého sledování diváků v daném časovém úseku na daném kanále. Udává se v sekundách a počítá se jako vážený průměr časů odsledovaných diváky v daném časovém úseku.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně