Backlight

S pojmem backlight se setkáváme v souvislosti s venkovní reklamou. Jedná se o formát venkovního nosiče, který je svými rozměry stejný jako bigboard, to znamená, že má zpravidla velikost 9,6m x 3,6m, případně 12,8m x 4,8 m. Důležitým poznávacím znamením backlightu je to, že je podsvětlený, nejedná se tedy o obyčejný billboard.

Kde backlight můžeme vidět?

Backlighty známe především z větších měst, z okolí frekventovaných cest, ze zastávek, ze stěn velikých domů a z podobných míst, kde bude reklamou zasaženo co nejvíce kolemjdoucích, popřípadě kolemjedoucích.

Dalo by se říct, že backlight je ve své podstatě bigboard, ovšem s tím rozdílem, že je zevnitř podsvětlený a zpravidla tedy i krytý sklem.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně