Barter

Barter znamená výměnný obchod, odměnu nikoli v penězích, ale ve zboží či službách. V marketingové oblasti jde o výměnu mediálního prostoru za zboží nebo služby. Výměnný obchod má své kořeny daleko v historii, kdy ještě neexistovaly peníze. Barter je obchod ve stylu “něco za něco” a je charakteristický tím, že je výhodný pro obě strany.

Barter a jeho využití

V dnešním světě médií a reklamy barter znamená například lístky na koncerty či filmy pro redaktory kulturních portálů a kritiky, kteří poté píší recenze. Nebo také média, která si navzájem vyměňují reklamní prostor (např. když se v tisku objeví reklama na nový televizní pořad a naopak) či produkty, které firma věnuje bloggerovi či slavné osobnosti výměnou za zmínku na blogu či sociálních sítích.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně