Bounce rate

Přijít na webovou stránku, během mrknutí oka zjistit, že to není to, co jste hledali, a okamžitě stránku opustit? Anebo si na webu přečíst jen pár vět na domovské stránce, podívat se, jak web vypadá, a bez klikání na další odkazy z něj zase odejít? To vše spadá pod pojem bounce rate.

Bounce rate = míra okamžitého opuštění

Bounce rate se udává v procentech a jde o návštěvníky webu, kteří stránku ihned po vstupu opustili. Pokud příchozí návštěvník navštíví stránku a hned ji zase opustí, v Google Analytics je zaznamenán do bounce rate, tedy míry okamžitého opuštění.

Může se zdát, že vysoký bounce rate je vždy špatně. To však není pravda - může to naopak značit i efektivitu webu. Pokud uživatel na web vstoupí a okamžitě najde to, co hledal (třeba adresu, kontakt), účel byl splněn na jedničku.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně