Brand Awareness / Povědomí o značce

Brand Awareness je anglický výraz pro povědomí o značce, produktu či výrobku v cílové skupině. Znalost značky popisuje, kolik lidí ze zvolené cílové skupiny má povědomí o produktu či značce. Brand Awareness se tedy udává v procentech.

Brand Awareness a jeho dělení

Marketingové teorie v souvislosti s pojmem Brand Awareness ještě rozlišují dva dílčí pojmy – Spontaneous Awareness a Prompted Awareness. Spontaneous Awareness neboli spontánní znalost značky se zkoumá např. otázkou: „Jaké znáte značky automobilů?“. Naopak Prompted Awareness neboli podpořená znalost značky se zjišťuje konkrétní otázkou: „Znáte značku Volkswagen?“.

Dalším druhem povědomí o značce je Top of Mind. Tento výraz označuje subjektivně vnímanou dominantní pozici značky v dané kategorii produktů či konkrétním oboru. Pro někoho je tedy Top of Mind v oboru „automobilový průmysl“ Škoda Auto, pro jiného zase Ford.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně