Cílová skupina

Cílová skupina je předem definovaný okruh lidí, který má určitá komunikační kampaň přímo či nepřímo zasáhnout a ovlivnit. Podle cílové skupiny se musí volit odpovídající postupy kampaně. Cílová skupina má být prostřednictvím projektu ovlivněna či z jeho realizace čerpat výhody, aniž by se na realizaci sama podílela.

Cílová skupina a kritéria pro její dělení:

  • geografická kritéria (státy, regiony, města, podnebné podmínky…)
  • demografická a socioekonomická kritéria (pohlaví, věk, národnost, vzdělání, výše příjmů…)
  • sociopsychologická kritéria (životní styl – vegetariáni, jogíni, fanoušci, cestovatelé…, charakteristika osobnosti – cílevědomost, uzavřenost, podnikavost, otevřenost, autoritativnost…)
  • behaviorální kritéria (příčiny chování, frekvence nákupu, míra užívání…)

Jednotlivá kritéria se pak samozřejmě prolínají a díky tomu existuje velké množství cílových skupin. Například cílová skupina tvořena ženami od 30 do 50 let, které mají středoškolské či vyšší vzdělání, se bude označovat jako Ž 30-50 SŠ+.

Určení cílové skupiny je nedílnou součástí spolehlivé a účinné marketingové strategie. Znalost potřeb osob, na které je kampaň určená, je velkým pomocníkem jak při vývoji, tak pří aplikaci efektivní reklamy i celé strategie marketingu. Správně definovaná cílová skupina je důležitým základem pro volbu jazykových prostředků použitých v reklamě, ale například i pro výběr distribučního kanálu a dalších faktorů přímo se podílejících na výsledku kampaně.

Naše společnost PROPEOPLE marketing s.r.o. dokáže spolehlivě určit a zasáhnout cílovou skupinu tak, aby vaše reklama či mediální kampaň byla efektivní a účinná. Díky zkušenostem víme, jaké prostředky a postupy si daná cílová skupina žádá a jak s ní pracovat.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně