Crowdfounding

Crowdfunding je anglický termín označující způsob financování, při němž se peníze na projekt získávají prostřednictvím formou sbírky. Přestože je crowdfunding populární v posledních letech díky internetovým platformám, tak princip financování založený na veřejných sbírkách existuje již dlouho – známým případem v českém prostředí je například sbírka na výstavbu Národního divadla.

Crowdfunding a získání investorů

Ten, kdo chce využít crowdfunding k získání peněz na svůj projekt, musí zaujmout veřejnost na webové stránce, která k tomu poskytuje prostor. Nutností je výstižně a originálně popsat projekt či produkt (doporučuje se využití videa), cíle, plán financování a také seznam odměn pro potencionální investory.

V současnosti je totiž nejoblíbenější a nejužívanější tzv. odměnový crowfunding. Investoři za poskytnuté peníze získají odměnu podle výše investice. Kromě toho se crowfunding dělí také na benefiční (charitativní), půjčkový a podílový.

Nejznámějším zahraniční crowfundingovým serverem je Kickstarter.com, v české prostředí lze využít portály Hithit.cz, Startovac.cz nebo Penězdroj.cz.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně