Decision maker

Decision maker je anglický výraz pro „člověka, který činí rozhodnutí“ ve smyslu nákupu nabízených produktů či služeb. Pro marketingové experty je důležité zjistit, kdo je decision maker a podle jakých kritérií se rozhoduje, a to z důvodu ideálního zacílení reklamní kampaně.

Decision maker v domácnosti i ve firmě

S pojmem decision maker pracuje jak B2C marketing (zacílený na spotřebitele), tak i B2B marketing (zacílený na firmy). V B2C se zkoumá decision maker v domácnosti, respektive zda má muž či žena rozhodovací pravomoci v dané domácnosti. Ohledně nákupu dekorativních věcí do domácnosti většinou rozhoduje žena, naopak o pořízení vozidla zase muž. A právě podle toho, kdo je v dané oblasti decision maker, může být přesně naplánována marketingová strategie.

V případě B2B marketingu se zjišťuje, kdo v dané firmě či společnosti má rozhodovací pravomoci. Jako decision maker může vystupovat majitel, ředitel či manažer určité sekce, apod.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně