Frekvence

Frekvence znamená četnost a označuje průměrný počet zásahů cílové skupiny určitým reklamním sdělením (kampaní) za určité období.

Je to tedy číslo, které nám udává o počet zobrazení reklamy jedné osobě. Frekvence tak ukazuje počty nebo podíly jedinců z cílové skupiny, kteří měli jeden kontakt s reklamní kampaní, dva kontakty a podobně. Může být také kumulativní, tedy říkat, kolik lidí mělo alespoň jeden kontakt, tedy jeden a více, a tak dále.

Co znamená vysoká frekvence?

Vysoká frekvence může být jednou z příčin neefektivní reklamy. Pokud se totiž jedna reklama ukazuje jedné osobě často, klesá její výkon. Dotyčný již nějakou akci vykonal, nebo ho reklama nezajímá, ale pořád se mu zobrazuje. Pokud se mu zobrazuje něco, co nechce vidět, možná začne reklamu skrývat. 

Počet zásahů publika reklamním sdělením, při němž je tato reklama nejúčinější, je označeno pojmem efektivní frekvence.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně