GI - Gross Impressions

Gross Impressions (GI) je veličina, označující počet GPR v tisících. GPR (Gross Rating Point) přitom vyjadřuje kumulovanou sledovanost konkrétní reklamy v dané cílové skupině. Reklamní agentury často uzavírají se zprostředkovateli reklamních prostorů objednávku na určitý počet GI, přičemž platí zpravidla za každých tisíc impresí.

Gross Impressions se používají ke sledování reklam a slouží jako jednoduchý způsob sjednání podmínek při nákupu reklamy. Do GI se jako jednotky započítávají unikátní uživatelé, kteří si danou reklamu prohlédli, duplicitní zobrazení se naopak nezapočítávají. Metody měření se mohou u jednotlivých společností lišit, proto je třeba se při uzavírání smluv zajímat o způsob, jakým k získávání výsledků měření dochází.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 774 11 71 71, e-mail: libis@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně