GI - Gross Impressions
Gross Impressions (GI) je veličina, označující počet GPR v tisících. GPR (Gross Rating Point) přitom vyjadřuje kumulovanou sledovanost konkrétní reklamy v dané cílové skupině. Reklamní agentury často uzavírají se zprostředkovateli reklamních prostorů objednávku na určitý počet GI, přičemž platí zpravidla za každých tisíc impresí.
Gross Impressions se používají ke sledování reklam a slouží jako jednoduchý způsob sjednání podmínek při nákupu reklamy. Do GI se jako jednotky započítávají unikátní uživatelé, kteří si danou reklamu prohlédli, duplicitní zobrazení se naopak nezapočítávají. Metody měření se mohou u jednotlivých společností lišit, proto je třeba se při uzavírání smluv zajímat o způsob, jakým k získávání výsledků měření dochází.
![]() |
PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme. |

No. 1 výrobce cihel Porotherm
Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

Špička ve světě pojištění a investic
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

No. 1 výrobce pravé pálené tašky
Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

Webový prohlížeč No. 1
Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně