Halo effect

Jako halo effect se v reklamě označuje přenos účinku komunikace jedné značky na značku jinou, případně na produkt. Jde o parazitní jev, který nastane, když spotřebitelé nedostatečně rozlišují mezi podobnými značkami či produkty.

Halo Effect může být pozitivní i negativní

Pojem halo effect pochází z psychologie a označuje tendenci přenášet pozitivní nebo naopak negativní dojmy vypozorované z jednoho osobnostního rysu na další rysy. Používá se nejen pro osoby, ale i značky, společnosti a produkty.

Jedná se o tedy chybu, kdy si na základě pozorování jednoho znaku vytváříme celkový dojem o pozorovaném. Halo effect funguje v pozitivním i negativním směru. Jakmile má pozorovatel rád jeden aspekt pozorovaného, pravděpodobně bude jeho celkový dojem kladný. Pokud naopak nějaký rys nemá rád, bude spíše negativně hodnotit celou pozorovanou osobnost, značku, společnost či produkt. Halo effect je tak jednou z chyb prvního dojmu.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně