iDNES

Technické specifikace pro PR kampaně na IDNES

Komerční sdělení – PR článek

Rádi byste se podělili o nějaký zajímavý textový obsah? Přesně k tomu vám poslouží PR článek, který umístíme do zvolené rubriky. Ke sdělení můžete připojit až 5 fotografií, aby pro čtenáře bylo poutavější. V rámci článku lze umístit tři zpětné odkazy s proklikem na váš web či jinou cílovou stránku.

Upozornění pro články:

Pokud si přejete mít v textu i hypertextové odkazy, potom je důležité tato místa v textu vyznačit. Článek nelze publikovat bez hlavního obrázku v rozměrech stanovených níže. V článku nemohou být umístěny impresní kódy (tracking codes).

Technické specifikace PR článku

  • Rozměr hlavního obrázku: 630x360 px (nutno dodat vždy, bez něj není možno článek publikovat)

  • Datová velikost obrázku: max. 2MB a musí být horizontální orientace bez animace, musí být vytvořen v barevném prostoru RGB (nikoliv CMYK) a rozlišení 72 DPI

  • Formát: JPG, PNG

Délka sdělení

  • TITULEK: 70 znaků včetně mezer, slova v titulku nesmí být použita jako hypertextový odkaz

  • PEREX: 300 zn. vč. mezer, slova v perexu nesmí být použita jako hypertextový odkaz

  • TEXT: rozsah textu závisí na klientovi, doporučujeme jednu stranu A4 standardní řádkování

Ukázky PR článků na iDNES

https://sdeleni.idnes.cz/zpravy/parkhotel-richmond-odpocinek-v-krasnem-lazenskem-hotelu-v-cechach.A191120_155902_zpr_sdeleni_hradr

https://sdeleni.idnes.cz/zpravy/tri-tipy-na-vanocni-darky-pro-vsechny-kutily.A191115_155552_zpr_sdeleni_hradr

https://sdeleni.idnes.cz/zpravy/pojdte-s-nami-vyrabet-kvalitni-zdravotnicke-pomucky-pro-evropu-i-asii.A191112_113755_zpr_sdeleni_hradr

https://sdeleni.idnes.cz/zpravy/mrtve-more-kultura-i-okouzlujici-priroda-to-je-dovolena-v-izraeli.A191112_112615_zpr_sdeleni_hradr

Upoutávka na článek – hypertext

Malý, ale účinný formát, který podpoří čtenost vašeho sdělení. Hypertext je reklamní formát, který je umístěný na úvodní stránce iDNES.cz a Lidovky.cz, přímo mezi články o aktuálním dění. Obrázek hypertextu může zahrnovat i logo. Hypertext je krátké sdělení, které má především zaujmout a vzbudit zájem o další informace.

Dostupný na webech: iDNES.cz, Lidovky.cz

Technické specifikace hypertextu

  • Rozměr: 120x90 px

  • Datová velikost: 15 kB

  • Formát: JPG, PNG

  • Sdělení: Nadpis: 40 znaků, Text: 65 znaků včetně mezer.

Ukázka formátu hypertext

Zdroj: www.idnes.cz

Z důvodu hladkého průběhu spouštění kampaní je nutné podklady dodat 14 dní před plánovaným startem kampaně. Děkujeme.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně