In-store

Pod pojmem in-store se skrývá velmi účinný a přímo mířený způsob reklamy. Jedná se o reklamu na určitý produkt přímo v místě jeho prodeje. In-store tedy cílí na skupinu lidí, která se vyskytuje v bezprostřední blízkosti zboží, na které je kampaň sestavena.

In-store v praxi

Reklamu zvanou in-store často vidíme ve velkých obchodních centrech na reklamních plochách, závěsných panelech či stojanech, na nákupních vozících, na vstupních dveřích, na podlaze, přímo na regálech.

V souvislosti s in-store reklamou jsou známé také pojmy wobbler (malé cedulky z kartonu či plastu vyčnívající přímo z regálů, nejčastěji umísťované ve výšce očí) a stoper (reklamy na úzkém pruhu papíru umístěné na regálu svisle, kolmo do uličky).

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně