Interní redaktor

Do našeho týmu markeťáků hledáme šikovného redaktora, který má široký záběr – umí psát mnoha různými styly a měnit vyznění textu podle cílové skupiny. Dokáže se zaměřit na konkrétní problematiku, vytvářet poutavé texty, tvorba SEO obsahu mu není cizí a zároveň si poradí i s odbornějšími tématy. 

Koho potřebujeme?

  • interního člena týmu - kromě práce z domu bude také potřeba občas dojít na pracoviště a být v přímém kontaktu s ostatními kolegy
  • zkušeného žurnalistu, který je už vypsaný! To znamená, že má příslušné vzdělání - žurnalistika, český jazyk apod. nebo bohatou praxi se psaním textů pro významné klienty (nejlépe z oboru stavebnictví) či pro agenturu
  • odpovědného člověka, který dodržuje termíny
  • nadšeného copywritera, kterého neodradí ani složitější téma

Co bude náplní práce?

  • vyvíjet PR aktivity a ověřovat informace pro stálý okruh klientů (často TOP značky v oboru) - většinou půjde o psaní článků různých forem: komerční články, tématické články, PR články, redakční články
  • psát různými styly podle povahy článku
  • vytvářet SEO - optimalizovaný obsah na externí weby klientů
  • korektura textů
  • postupné prohlubování povědomí v technických oborech
  • vyhledávání a zpracování nových odborných témat
  • tvorba obsahu v interních komunikačních kanálech

Co by měl redaktor umět?

  • zpracovávat si rešerše i na odborná témata, jako jsou stavebnictví, zateplení budov, vytápění, fotovoltaika aj.
  • vhodně strukturovat články do odstavců s nadpisy a psát optimalizované texty pro vyhledávače - většina klientů si od nás nakupuje právě obsah pro online prezentaci
  • propojovat vhodně související obsah
  • psát poutavé perexy
  • měnit styl psaní podle typu cílové skupiny a potřeb klientů
  • vycítit rozdíl mezi redakčním a PR článkem, reklamním textem a jinými formami

Jaká je forma spolupráce?

  • ŽL, dohoda, HPP
  • uplatnění podle kvality, schopností a kapacity redaktora
  • ohodnocení dle individuální dohody

Proč pracovat v Propeople?

  • cíleně pracujeme na tom, aby pracovní prostředí bylo pro nás všechny inspirativní
  • jsme menší agilní tým, ve kterém má každý možnost uplatnit svoji kreativitu a silné stránky
  • každý člen týmu může experimentovat a dát do projektu osobního ducha
  • projekty navrhujeme individuálně pro každého klienta

Kdo jsme a co děláme?

  1. šikovná vynalézavá marketingová společnost
  2. plánujeme a realizujeme mediální kampaně napříč celým digitálem i mimo něj
  3. vyvíjíme a prodáváme vlastní marketingové produkty
  4. provozujeme vlastní internetové portály
  5. tvoříme komunikační layouty, design/grafiku a další kreativní činnost
  6. mezi naše zákazníky patří zajímaví klienti, kteří jsou lídry na trhu ve svém oboru

Pokud vás naše nabídka zaujala, pošlete CV na adresu:

reznikova@propeople.cz

V případě dotazů volejte:

Lucie Řezníková - Account manager

720 934 458