Interstitial

Pokud jste se někdy setkali při návštěvě internetové stránky před jejím načtením s reklamou, která se zobrazila takřka přes celou plochu a po několika vteřinách zmizela, vězte, že šlo o tzv. interstitial. Použití interstitialu (v českém prostředí se užívá výrazu vsunutá reklama) má svá pravidla – reklama se zobrazuje na maximálně 18 vteřin a musí ji být možné pomocí zavíracího tlačítka ukončit.

Jak by se měl vytvářet interstitial?

Interstitial musí být zpracovaný s ohledem na návštěvníka, měl by být zajímavý a obohacující. Vsunutá reklama se vytváří ve statické i dynamické formě, výjimkou dnes nejsou ani interaktivní hry či soutěže. Špatně vytvořený interstitial však může být pro řadu uživatelů otravnou a vlezlou formou reklamy, proto by se při vytváření měl dbát zvýšený důraz na formu sdělení informací.

Díky zkušenému týmu copywriterů, grafiků i programátorů se v PROPEOPLE marketing s.r.o. postaráme o kvalitní a efektivní vytvoření interstitial reklamy.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně