Kontextová reklama

Kontextová reklama je typem internetové reklamy, kterou se označují převážně textové inzeráty. Jak vyplývá z názvu tohoto pojmu, kontextová reklama se internetovým uživatelům zobrazuje podle kontextu – obsahu konkrétní webové stránky. Kontextová reklama je obvykle placena za proklik – viz PPC.

Kontextová reklama a klíčová slova

Jak vytvořit kontextovou reklamu? Zadavatel reklamy si musí zvolit správná klíčová slova v systémech, které se zabývají kontextovou reklamou a prodávají ji webům (např. Etarget, mClick,…). Pokud by zvolil špatná klíčová slova, tak hrozí, že se kontextová reklama bude zobrazovat na nerelevantních webech a nevyvolá tak adekvátní konverzi.

Příklad: U článku o receptech z cukety na webu Spektrumzdravi.cz se bude zobrazovat kontextová reklama z oblasti vaření či reklama na kuchyňské vybavení.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně