KPI - Key Performance Indicator
KPI (Key Performance Indicator) je v českém znění "klíčový ukazatel výkonu". Jde o obecné označení ukazatele, který slouží k měření výkonu a tedy k posouzení vlastních úspěchů. V různých oblastech se využívají různé klíčové ukazatele výkonu, měření úspěšnosti se také liší metodicky v jednotlivých společnostech.
Key Performance Indicator a jeho indikátory
Pro prodejce může být KPI počet prodaných kusů za den, v reklamním odvětví se používají různé indikátory. Adekvátním a hojně využívanými KPI jsou např. míra prokliku (CTR), konverzní poměr (CR), cena za proklik (CPC) či cena za provedenou akci (CPA).
Hodnota KPI tak určuje, s jakým úspěchem v dané oblasti se konkrétní společnosti či jednotlivému zaměstnanci daří. Pomocí této hodnoty lze hodnotit a odměňovat manažery i samotné zaměstnance.
![]() |
PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme. |

No. 1 výrobce cihel Porotherm
Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

Špička ve světě pojištění a investic
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

No. 1 výrobce pravé pálené tašky
Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

Webový prohlížeč No. 1
Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně