KPI - Key Performance Indicator

KPI (Key Performance Indicator) je v českém znění "klíčový ukazatel výkonu". Jde o obecné označení ukazatele, který slouží k měření výkonu a tedy k posouzení vlastních úspěchů. V různých oblastech se využívají různé klíčové ukazatele výkonu, měření úspěšnosti se také liší metodicky v jednotlivých společnostech.

Key Performance Indicator a jeho indikátory

Pro prodejce může být KPI počet prodaných kusů za den, v reklamním odvětví se používají různé indikátory. Adekvátním a hojně využívanými KPI jsou např. míra prokliku (CTR), konverzní poměr (CR), cena za proklik (CPC) či cena za provedenou akci (CPA).

Hodnota KPI tak určuje, s jakým úspěchem v dané oblasti se konkrétní společnosti či jednotlivému zaměstnanci daří. Pomocí této hodnoty lze hodnotit a odměňovat manažery i samotné zaměstnance.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně