Krizová komunikace

Krizová komunikace je důležitým pojmem v oboru PR (Public Relations). Jedná se o způsob externí i interní komunikace firmy, jež se nachází krizi, respektive situaci, kdy je ohrožena její pověst či stabilita. Krizová komunikace je tedy důležitá pro zachování dobrého jména firmy, proto ji většinou vykonávají experti s dlouholetými zkušenostmi.

Krizová komunikace i jako prevence

Krizová komunikace by však měla být využívána i v době, kdy se firma nepotýká s krizí. Je totiž velmi důležité si u veřejnosti i médií budovat dobrou pověst, která může firmě pomoci v samotné krizi. Krizová komunikace by tedy měla sloužit nejen jako prostředek ke zvládnutí krize, ale i jako její prevence.

Každý správný manažer by měl mít zvládnutou krizovou komunikaci, nebo by na ní měl pověřit vyškoleného odborníka. Krizová komunikace je jak externí (tiskové zprávy, vystoupení na veřejnosti), tak i interní (vztahy na pracovišti, organizace práce). Předpokladem pro úspěch krizové komunikace je dobrá připravenost, schopnost improvizace i dobrá fyzická a psychická odolnost.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně