Lead

Jako lead se označuje druh konverze, většinou se jedná o získání kontaktu na klienta. Zároveň se pojem lead používá právě i pro tohoto potenciálního zákazníka, který vyjádří zájem o produkt či službu.

Lead a konverze

Konverze je ukazatelem efektivity reklamní kampaně. Označujeme tak akci, kterou chceme, aby uživatel na našem webu udělal. Konverzí může být například nákup produktu nebo zaregistrování se do klubu a podobně. Lead tedy může být odeslaný formulář, registrace nebo podobná akce na webových stránkách zadavatele reklamy.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně