Logo

Logo neboli grafická značka představuje grafické znázornění symbolu firmy či produktu. Úkolem loga je v mysli příjemce okamžitě spojit grafické provedení s konkrétní značkou, firmou či produktem. Logo bývá obvykle tvořeno názvem společnosti. Pokud logo obsahuje jen název samotný, označuje se jako logotyp.

Logo bývá však velmi často doplněno piktogramem – jednoduchým obrazovým symbolem, který název společnosti zastupuje. Piktogram může tvořit logo i bez psaného názvu firmy či produktu.

Jak se pozná dobré logo?

Kvalita konkrétního loga se hodnotí podle různých kritérií. Jsou to např. originalita, rozpoznatelnost, zapamatovatelnost, nápaditost, nadčasovost, čitelnost či rozšiřitelnost. Návrhem a vytvářením log se zabývá samostatná část grafických designérů. Jde o náročnou oblast grafického designu, která vyžaduje znalosti z mnoha dílčích oblastí.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně