POS/POP

Místo prodeje, místo nákupu, to je význam anglické fráze Point of Sale, Point of Purchase, která se skrývá za zkratkami POS/POP. Tato zkratka se používá ve dvojím významu. Jednak označuje právě to, co samotný překlad naznačuje, tedy určité místo, kde dochází k prodeji či nákupu jistého zboží či k nabízení služeb.

POS/POP zákazníka neobtěžuje

V oblasti marketingu se však zkratka POS/POP používá častěji v přeneseném smyslu k označení veškerých reklamních materiálů, které se v místě prodeje nachází. Jde o letáky, panely, informační tabule, reklamní předměty apod., které nalezneme v prodejnách či pobočkách dané společnosti. Jde o důležitý prvek marketingu v místě prodeje, jehož hlavní výhoda spočívá v tom, že pro příjemce není zpravidla obtěžující, naopak ho vítají a jsou za něj vděční.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně