PPL - Pay per Lead

Platební model PPL (Pay per Lead) se v mnoha ohledech podobá modelu PPO (Pay per Order). Model funguje na principu platby za reklamy až v případě, kdy dojde ke kompletnímu přivedení nového zákazníka prostřednictvím reklamy. Nestačí tak, aby návštěvník webů na reklamu klikl, musí dále konat – zaregistrovat se, objednat si, zaplatit apod.

PPL vs. PPO

Pay per Lead se hojně využívá v oblasti affiliate marketingu. Zatímco při PPO obvykle k vyplacení reklamy stačí objednávka či registrace, při PPL musí dojít ke skutečnému získání zákazníka. Objednávka musí být závazná, peníze zaplaceny apod. Vždy závisí na konkrétních podmínkách, které jsou mezi zadavatelem reklamy a zprostředkovatelem nastaveny.

Pokud Vás tento platební model reklamy zaujal, obraťte se na nás. Ať už jste potenciálním zadavatelem reklamy či disponujete volným reklamním prostorem, pomůžeme váš web nejlépe a nejefektivněji optimalizovat a vytvořit ideální podmínky pro využívání PPL platebního modelu. PROPEOPLE marketing s.r.o. je tu pro vás!

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně