Programmatic buying

Programmatic buying je pojem zahrnující nákup online reklamy pomocí aukčních systémů. Řadí se do něj zejména RTA a PPC reklama.

Programmatic buying – důležitý marketingový nástroj

Jedná se o účinný nástroj pro inzerenty, protože automatizuje celý proces. Kupující může zadat parametry a programmatic buying je propojí s daty o publiku a jejich chování. Díky tomu mohou marketingoví odborníci definovat rozpočet, cíle a podobně, zatímco platforma navrhne správné nastavení kampaně k získání požadovaných cílů.

Programmatic buying v podstatě vybírá příjemce reklamy pomocí dat, která jsou považována za relevantní pro danou kampaň. Díky tomu se tak reklama na webu může ukázat jen pokud si stránku prohlíží ta správná osoba pro přijímání této reklamy.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně