Retail

Pokud jste se již někdy setkali s anglickým výrazem retail, pak vězte, že označuje to jisté, co český ekvivalent maloobchod. Retail je takový druh obchodu, který předpokládá prodej menšího množství zboží libovolného typu. Maloobchod může poskytovat smíšený i druhový prodej.

Retail = maloobchod

Kromě prodeje zboží v malém množství je důležitým znakem retailu především prodej koncovým zákazníkům. Pokud prodejce poskytuje zboží osobám, které je dále používají pro vlastní či firemní účely, nazývá se retailerem (maloobchodníkem).

Opakem retailu je velkoobchod, u kterého dochází k prodeji velkého množství zboží. To bývá zpravidla poskytováno i obchodníkům, kteří jej následně prodávají ve vlastních obchodech či zákaznických sítích, tedy retailerům. Retail se tak bez velkoobchodu zpravidla neobejde. Díky nákupu ve větším kusovém množství může retailer nakoupit zboží z velkoobchodu za nižší cenu a produkty pak ve svém maloobchodu prodávat s přirážkou.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně