O klientovi:

Realitní kancelář PATREAL je už přes 23 let předním odborníkem na nákup a prodej nemovitostí v Brně a širokém okolí. Její reference ostatně mluví za své - stovky spokojených klientů si nemohou práci zkušených makléřů vynachválit. PATREAL je dlouholetým řádným členem Asociace realitních kanceláří České republiky

Zadání kampaně:

Odstranění odkazů obsahujících lživé informace na klienta z předních pozic vyhledávání.

Termín kampaně:

únor 2017 - prosinec 2017

Strategie kampaně:

Dlouhodobě jsme rozvíjeli obsahový marketing na webu klientku.

RK PATREAL - Jak neutralizovat negativní a lživý obsah na internetu za pomoci SEO

Když za námi počátkem roku přišla klientka z RK PATREAL, měla závažný problém. Na jednom z vysoce navštěvovaných webů byla umístěna lživá a poškozující informace o jednání její realitní kanceláře, která obsazovala vysoké pozice ve vyhledávání a přímo tak poškozovala dobré jméno a podnikání společnosti. Požadavek byl jasný - odkazy na tyto pomluvy měly zmizet z předních příček a nahradit je měl relevantní obsah, který by pro potenciální klienty RK PATREAL byl atraktivní a užitečný.

Nelehký úkol jsme přijali jako výzvu, která naplno využije SEO zkušenosti naší reklamní agentury a zároveň nám dá možnost správnou optimalizací překonat vysoce bonitní a známý web.

Přípravná fáze kampaně

Hned zpočátku jsme vyhodnotili, že nejlepším způsobem, jak naplnit stanovený cíl, bude vydat se kombinovanou cestou, kdy budeme nejen tvořit kvalitní obsah, ale zároveň oslovíme také uživatelskou podporu vyhledávačů. Rozhodli jsme se proto:

  • na webu klientky vybudovat dvě zbrusu nové sekce, jejichž obsah by byl kvalitně optimalizován na určená klíčová slova
  • na webu Chytrebydleni.cz simultánně vytvářet propagační články, které budou na nové sekce odkazovat - chtěli jsme tak přímo využít početnou základnu návštěvníků portálu a část jejich zájmu přesměrovat na web klientky, jehož bonita bude stoupat
  • apelovat na vyhledávače (Google, Seznam.cz), aby část webu, kde se pomluvy a lži vyskytovaly, přestaly indexovat a pomluva se tak nemohla dále šířit

Průběh kampaně

Po vytvoření dvou nových sekcí pro reference a recenze je začali naši specializovaní redaktoři plnit optimalizovaným obsahem tvořeným na základě autentických podkladů přímo od klientů RK PATREAL. Na portálu Chytrebydleni.cz jsme zároveň umisťovali propagační články, které na nové rubriky přímo odkazovaly. Každý týden tak klientka  získala dva texty, které měly potenciál v pomyslném boji o přední pozice ve vyhledávání posunout nežádoucí odkazy níže a uživatelům nabídnout sdělení, které ho bude zajímat.

V součinnosti s naším redakčním plněním jsme také kontaktovali podporu vyhledávačů Google a Seznam a podali stížnost na web s negativními informacemi z důvodu pomluvy, jejíž skutkovou podstatu informace na něm zveřejněná naplňovala.

Výsledek kampaně

Pozitivní přínos naší práce se projevil rychle - už v prvních měsících spolupráce se nám podařilo s novými recenzemi a referencemi obsadit místa na první straně u Google i Seznamu. Počínaje říjnem už nebyly pomlouvačné odkazy na prvních pozicicíh, v případě některých klíčových slov vyžadovaných klientkou je naše nové podstránky zvládly vytlačit i na druhou stranu. Hlavního cíle kampaně jsme tak dosáhli s výrazným předstihem a do konce roku jsme tím pádem měli dost času na plánování nové pro rok 2018. Naše spolupráce s RK PATREAL tak ani zdaleka nekončí a už teď se těšíme, jaké nové výzvy nám přinese.

Reference od klienta:

Když jsme potřebovali optimalizovat náš web, oslovili jsme hned několik marketingových specialistů. Výsledky však nakonec přinesla pouze spolupráce právě s brněnskou agenturou Propeople Marketing. Na začátku mi představili srozumitelnou strategii, jejíž přínos na sebe nenechal dlouho čekat. Cíle zvládli splnit dokonce v předstihu a nejen díky tomu mají nyní moji plnou důvěru. Spolupráci jsem prodloužila o rok a už teď se těším, co naše společné snažení ještě přinese.

Spolupráci s Propeople marketing mohu vřele doporučit!

Jaroslava Wiszová, jednatelka RK PATREAL