ROPO efekt

ROPO je zkratka pro anglické slovní spojení Research Online – Purchase Offline, což v překladu znamená „prozkoumej online, nakupuj offline“.

Pod pojmem ROPO efekt se tedy rozumí taková situace, kdy zákazník vyhledává informace o produktech na internetu, zkoumá, jaké zboží je k dispozici, výhody a nevýhody jednotlivých produktů, inspiruje se v diskuzích od zkušených uživatelů a podobně, ale samotný nákup provádí až v kamenném obchodě, tedy offline.

ROPO efekt je dnes velmi častým jevem. Podle některých studií dokonce 80% lidí má ve zvyku zjišťovat si před nákupem informace o produktech na internetu. Velké procento z těchto osob však samotný nákup provede poté v klasické kamenné prodejně.

ROPO efekt se dá využít při výběru online kampaní

I když spousta zákazníků nakupuje stále raději klasicky v obchodě, patří internet k významným nástrojům pro marketingové kampaně. Jedná se totiž o prostředí, které uživatele do značné míry ovlivňuje. Toho firmy a obchodníci samozřejmě využívají, a proto jsou všelijaké online kampaně dnes velmi oblíbené a úspěšné.

Chcete vytovřit efektivní online kampaň na podporu prodeje? Obraťte se na naši společnost PROPEOPLE marketing s.r.o.! Náš internetový marketing opravdu prodává.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně