Rozšířená realita
Jako rozšířená realita (angl. Augmented reality) se popisuje stav, kdy je skutečný svět doplněný o virtuální prvky vytvořené digitální počítačovou technologií. Jedná se o dynamicky se rozvíjející technologii, která nabízí využití i pro marketing a reklamu.
Rozšířená realita v praxi
Rozšířená realita se dá navodit prostřednictvím např. chytrého telefonu, který využívá fotoaparát zařízení a k obrazu skutečnosti přidává digitální informace. Příkladem je situace, kdy chytrý telefon se zapnutou speciální mobilní aplikací namíříme na budovu a kromě jejího obrazu se nám na displeji telefonu ukáží zajímavosti o budově či poznámky lidí, kteří tu už byli a používali stejnou aplikaci.
Rozšířená realita prozatím není běžnou součástí našeho každodenního dne, ale čím dál víc se tomuto stavu blíží. A to díky populárním aplikacím jako Layar, Sekai Camera či hra Pokémon Go, která se stala celosvětovým fenoménem (více o Pokémon Go zde).
![]() |
PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme. |

No. 1 výrobce cihel Porotherm
Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

Špička ve světě pojištění a investic
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

No. 1 výrobce pravé pálené tašky
Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

Webový prohlížeč No. 1
Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně