RTB - Reason To Buy

Při vytváření prodejní strategie je velmi důležité zaměřit se na tzv. RTB – Reason To Buy neboli důvod k nákupu. Každý potenciální kupující musí mít k zakoupení konkrétního zboží či služeb důvod, proč by si je měl zakoupit. Vžít se do role potenciálních kupujících je z tohoto hlediska velmi důležité, a to nejen při vytváření samotných obchodních strategií a uvádění produktů na trh, ale také při plánování a vytváření reklamních kampaní. Právě reklama se snaží vstoupit do podvědomí kupujícího a vysvětlit mu, proč musí danou věc zakoupit.

RTB - příklad

Jako příklad uveďme nabídku různých typů benzinu na trhu. Prémiové benziny jsou vždy výrazně dražší, aby však o něm byl zájem, musí mít RTB – důvod k zakoupení. Pokud se potenciální kupující prostřednictvím informačních letáčků či reklamy dozví, že lze pomocí těchto prémiových benzínů zlepšit životnost stroje nebo zvýšit výkon, získá tím důvod k zakoupení a bude se o něj zajímat.

Naše společnost PROPEOPLE marketing s.r.o. se při vytváření kampaní zaměřuje na vcítění se do role zákazníka a hledá RTB, na základě kterých vytváří skvěle cílené reklamy.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně