Sales promotion

Sales promotion (česky podpora prodeje) zahrnuje takové akce, které mají za úkol zvýšit, nebo dokonce vyvolat spotřebitelskou poptávku po daném produktu. Jedná se o časově omezené a předem přesně naplánované akce s jasnými pravidly.

Sales promotion je tedy způsob, jakým konkrétní značka komunikuje se svými zákazníky za účelem komercionalizace, stimulace prodeje a tím i vyššího zisku.

Výhody ze sales promotion má však nejen firma, ale i spotřebitel. S nákupem nebo s užitím produktu bývají totiž v rámci sales promotion spojovány všelijaké slevy, akce, dárky a jiné výhody. Tyto benefity nalákají zákazníky a zároveň nezpůsobí dané firmě žádné ztráty, které by nebyly vykompenzovány následným vyšším ziskem z prodeje.

Příklady sales promotion

  • slevy, akce
  • ochutnávky spojené s prodejem
  • spotřebitelské soutěže
  • služby či produkty navíc (při koupi určitého množství produktů)

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně