SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu

Profesní sdružení SPIR (Sdružení pro internetovou reklamu) seskupuje subjekty, kteří se pohybují v oblasti internetové reklamy. V současné době sdružuje kolem 60 členů. Členská základna je přitom zastoupena z obou stran: na jedné straně obsahuje zástupce internetových médií, a tedy i poskytovatelů reklamního prostoru, na straně druhé pak zástupce zadavatelů internetové reklamy.

Sdružení pro internetovou reklamu a jeho vznik

Sdružení pro internetovou reklamu SPIR existuje od roku 2000. V roce 2014 došlo k oficiálnímu přejmenování na Sdružení pro internetový rozvoj, zažitá zkratka SPIR zůstala zachována. Hlavním důvodem k přejmenováním byl fakt, že se sdružení v současnosti nezabývá jen reklamou samotnou, nýbrž i obsahem a dalšími oblastmi.

Sdružení pro internetovou reklamu realizuje projekty různého zaměření, např. monitoring návštěvníků internetu NetMonitor či monitoring internetové reklamy AdMonitoring. Dalšími projekty jsou např. AdAudit či odborná konference IAC.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně