Sponzoring
Cílem sponzoringu je spojit v mysli příjemců danou značku s hodnotou subjektu, který je sponzorován. Sponzoring je nástroj komunikace, součást marketingové strategie i emotivní forma marketingu. Je třeba rozlišovat mezi charitou a sponzoringem, sponzoring (anglicky Sponsorship) přináší zapojené značce profit v podobě zviditelnění a spojení s konkrétním subjektem či událostí.
Sponzoring jako nástroj PR
Sponzoring se v současnosti řadí mezi důležité nástroje Public Relations. Pokud sponzorovaný objekt úzce souvisí se značkou, která jej sponzoruje, je účinek výrazný. Ne nadarmo jsou sponzory pořadů o vaření právě prodejci kuchyňských spotřebičů či potravin.
Sponzoring se podle pozice řadí do několika kategorií. Sponzorství může být výhradní (jediné možné), generální (hlavní, ale může jich být více), titulární (jméno sponzora uvedeno v názvu akce), exkluzivní či řadové.
![]() |
PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme. |

No. 1 výrobce cihel Porotherm
Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

Špička ve světě pojištění a investic
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

No. 1 výrobce pravé pálené tašky
Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

Webový prohlížeč No. 1
Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně