Sponzoring

Cílem sponzoringu je spojit v mysli příjemců danou značku s hodnotou subjektu, který je sponzorován. Sponzoring je nástroj komunikace, součást marketingové strategie i emotivní forma marketingu. Je třeba rozlišovat mezi charitou a sponzoringem, sponzoring (anglicky Sponsorship) přináší zapojené značce profit v podobě zviditelnění a spojení s konkrétním subjektem či událostí.

Sponzoring jako nástroj PR

Sponzoring se v současnosti řadí mezi důležité nástroje Public Relations. Pokud sponzorovaný objekt úzce souvisí se značkou, která jej sponzoruje, je účinek výrazný. Ne nadarmo jsou sponzory pořadů o vaření právě prodejci kuchyňských spotřebičů či potravin.

Sponzoring se podle pozice řadí do několika kategorií. Sponzorství může být výhradní (jediné možné), generální (hlavní, ale může jich být více), titulární (jméno sponzora uvedeno v názvu akce), exkluzivní či řadové.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 774 11 71 71, e-mail: libis@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně