Stopáž

Slovem stopáž je označována doba trvání audiálního či audiovizuálního záznamu od začátku až do konce, tedy délka televizního či rozhlasového příspěvku. Pojem stopáž se užívá i v souvislosti s filmy či hudebními alby, ale v marketingovém prostředí se používá samozřejmě pro délku televizního nebo rozhlasového reklamního spotu.

Jaká je obvyklá stopáž reklamního spotu?

Stopáž reklamního spotu se nejčastěji pohybuje kolem 30 sekund. Minimální stopáž je však zpravidla 5 sekund a maximální 5 minut.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně