Tag on

Anglické slovo „tag“ se překládá jako „visačka, štítek či cedulka“, slovní spojení „tag on“ však znamená „přidat, připojit“. A v marketingové terminologii se pojmem tag on označuje přílepek k televiznímu či rozhlasovému spotu. Tag on je umístěn vždy na konci spotu a opakuje důležité informace, slouží ke zvýšení povědomí o značce či produktu nebo nabádá k akci.

Jak má tag on vypadat?

Tag on má v marketingu svá pravidla. Jde o krátké (zhruba 10 sekundové) sdělení, které by mělo být jednoznačné a výstižné, neboť jeho hlavní funkcí je upoutat pozornost a zvýraznit nabízený produkt či značku. Často je také tag on opakovaný, aby se sdělení opravdu zdůraznilo.

Tag on - příklad

Kdyby naše mediální agentura PROPEOPLE marketing s.r.o. vytvořila televizní spot propagující poskytované služby, tak na jeho konci by rozhodně nechyběl tag on neboli přílepek ke spotu. Tag on by vypadal zhruba následovně: „Mediální agentura PROPEOPLE marketing vám pomůže s reklamou! PROPEOPLE marketing = efektivní reklama!"

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně