Teaser

Český význam slova teaser je chyták, hlavolam. Skvěle vystihuje podstatu tohoto marketingového nástroje – zaujmout širokou veřejnost, upoutat pozornost, vyvolat otázku a řešení přinést až s odstupem.

Teaser je druh reklamy, u kterého není zpravidla na první pohled poznat, jaký produkt a značku propaguje. Po určité době, co se teaser dostane do podvědomí široké veřejnosti a vyvolá otázky, se objeví vysvětlení hlavolamu, souvislosti i propagovaná značka.

Teaser v praxi

Skvělý teaser vyprodukovala například společnost Pepsi, která se chtěla odlišit od Coca Coly a změnila svůj kabát z červené na modrou. Teaser ukazoval známé předměty „červených“ značek v modré barvě – kečup Heinz či švýcarské nože Victorinox. Že jde o teaser na Pepsi se ukázalo až s odstupem, kdy přišlo vysvětlení.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně