Teleshopping
Pod pojmem teleshopping rozumíme speciální kategorii televizní reklamy. Teleshopping má sice, stejně jako reklamní spot, za úkol prodat určitý produkt, jeho provedení se však od klasických krátkých reklamních spotů výrazně odlišuje.
Teleshopping je jednak delší, a jednak představuje určitou formou prodeje produktů přímo v televizním vysílání. Diváci si totiž mají zpravidla možnost objednat daný produkt ihned po odvysílání nebo i během něj. To pro spotřebitele přináší jistou míru pohodlí, jelikož si výrobky mohou koupit přímo z domova, a to na základě televizního spotu, který jim podrobně představil vlastnosti a výhody produktu.
Jaké produkty nabízí teleshopping?
Prostřednictvím teleshoppingu si mají diváci možnost pořídit například fitness pomůcky, hračky, domácí potřeby, zahradní techniku, produkty péče o zdraví a krásu, elektro a další.
![]() |
PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme. |

No. 1 výrobce cihel Porotherm
Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

Špička ve světě pojištění a investic
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

No. 1 výrobce pravé pálené tašky
Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

Webový prohlížeč No. 1
Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně