Teleshopping

Pod pojmem teleshopping rozumíme speciální kategorii televizní reklamy. Teleshopping má sice, stejně jako reklamní spot, za úkol prodat určitý produkt, jeho provedení se však od klasických krátkých reklamních spotů výrazně odlišuje.

Teleshopping je jednak delší, a jednak představuje určitou formou prodeje produktů přímo v televizním vysílání. Diváci si totiž mají zpravidla možnost objednat daný produkt ihned po odvysílání nebo i během něj. To pro spotřebitele přináší jistou míru pohodlí, jelikož si výrobky mohou koupit přímo z domova, a to na základě televizního spotu, který jim podrobně představil vlastnosti a výhody produktu.

Jaké produkty nabízí teleshopping?

Prostřednictvím teleshoppingu si mají diváci možnost pořídit například fitness pomůcky, hračky, domácí potřeby, zahradní techniku, produkty péče o zdraví a krásu, elektro a další.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně