Timing

Pod pojmem timing se rozumí načasování nebo časové rozložení například marketingové kampaně. Jako timing se také označuje správné načasování, tedy volba správného a vhodného okamžiku pro spuštění kampaně.

K čemu slouží timing?

Timing zahrnuje více aspektů - správné místo, správný čas, správného konzumenta, apod. Timing je tak klíčem k úspěšné marketingové strategii. Pro správný timing je velmi důležité znát chování relevantních konzumentů, aby se dala předvídat efektivita kampaně. Kampaň je tedy vhodné spustit až v okamžiku, kdy převažuje jistota, že zastihne co nejvíc konzumentů v tom správném čase, na správném místě a ve správném stavu jejich mysli.

Tři, dva, jedna...teď! PROPEOPLE marketing s.r.o. ví, v jakém okamžiku je nejlepší spustit reklamní nebo marketingovou kampaň. Využijte našich zkušeností a předežeňte svou konkurenci!

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně