O klientovi:

Tondach je přední výrobce střešní krytiny. Konkrétně se jedná o pravé pálené tašky Tondach. Tyto střešní tašky disponují mimořádnou kvalitou, trvanlivostí a kombinací tvarů a barev, ze kterých si vybere každý. Od roku 2016 je součástí nadnárodního koncernu Wienerberger AG.

Zadání kampaně:

Podpořit prodej střešních tašek Tondach, upozornit na cenové zvýhodnění

Termín kampaně: 

duben - květen 2016 

Strategie kampaně:

kampaň měla část výkonnovou, akční a brandovou

1.

TV kampaň

TV kampaň:

TV Prima, TV Nova, ČT 10s spoty vždy v Prime time 

2.

Internet

Internet:

aktivační bannerová kampaň napříč celým internetem  

3.

PR články

PR články:

na vytipovaných serverech

4.

Radio spoty na rádiích

Radio spoty na rádiích:

Frekvence 1, Evropa 2, Blaník, Hit rádio, Fajn rádio a desítky dalších

5.

PPC kampaně: Sklik Adwords

PPC kampaně: Sklik Adwords

6.

Ukázka sdělení

Ukázka komunikovaného sdělení:

7.

Hodnocení kampaně

Hodnocení kampaně:

Mediální část kampaně splnila všechny poskytnuté garance a řadu z nich dokonce nad očekávání klienta. 

8.

Ukázka plnění

Ukázka plnění:

Imprese +20%

počet přístupů na web +50%

průměr strávený uživatelem na webu +50%