Umbrella Effect

Pojem Umbrella Effect úzce souvisí s pojmem Umbrella Brand, který znamená „zastřešující značka“. Každá značka, která pod sebou zastřešuje další produkty či značky, na ně bezesporu působí, a to ať už kladně nebo záporně. Taková zastřešující značka totiž na produkty, patřící pod ni, přenáší nejen název, ale také image, hodnoty i pověst, a to právě díky procesu Umbrella Effect.

Jak funguje Umbrella Effect?

Pokud je tedy Umbrella Brand oblíbená a úspěšná, dá se očekávat, že i další produkty označené takovou značkou se budou dobře prodávat. Pokud má naopak zastřešující značka pověst špatnou, bude se i jejím novým, byť kvalitnějším, produktům dobývat trh těžce.

Tento účinek, který má zastřešující značka (neboli Umbrella Brand) na ostatní značky, které pod sebou shromažďuje, se v marketingovém světě označuje jako Umbrella Effect.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně