Wear out efekt

O takzvaném wear out efektu mluvíme v souvislosti s jakýmkoli reklamním spotem nebo inzerátem. Jedná se o efekt, který nastává v momentě, kdy daný reklamní prvek ztrácí svoji oblíbenost a účinnost, kdy už konzumenty začíná obtěžovat a ti na něj začínají postupně reagovat negativně.

S wear out efektem se setkáváme u všech druhů reklamních kampaní, ať už televizních, rozhlasových, tištěných a tak dále.

Jak zabránit wear out efektu?

Z výše uvedeného vyplývá, že wear out efekt je jakýsi negativní důsledek toho, že inzerát či reklamní spot jsou v oběhu již dlouho a pro lidi se staly nezajímavými, až obtěžujícími.

Existují tedy způsoby, jak wear out efekt oddálit nebo se mu alespoň částečně vyhnout. Dělá se tak pomocí úpravy obsahu reklamní kampaně, snížení intenzity mediálního nasazení neboli frekvence výskytu v médiích či obměňování různých kreativních variant reklamy – obrázků, TV spotů, rozhlasových spotů atd.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně