WEB 2.0

Pojem WEB 2.0 označuje takzvanou novou generaci webu, tedy takové služby internetu, které jsou pro momentální vývojovou etapu webu typické.

Termín WEB 2.0 se u nás používá cca od roku 2004. Ve světě jej poprvé použila Darcy DiNucci už roku 1999 pro web, který se tehdy začínal vyvíjet a přicházet.

Základní charakteristikou pro WEB 2.0 je interaktivita, výborným příkladem jsou tedy sociální sítě, blogy, Ajax, RSS a tak dále. Zastřešujícími servery pro WEB 2.0 jsou například YouTube, Wikipedia, MySpace, Facebook a tak dále.

Základní charakteristické rysy pro WEB 2.0

  • organizovaný a roztříděný obsah
  • propracovaná hyperlinková struktura
  • interaktivní otevřená komunikace, sdílení informací
  • uživatelé se podílejí na tvorbě obsahu
  • webové stránky jsou zdrojem informací
  • decentralizace autorit

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně