Webová prezentace je digitální výkladní skříň. V určitých segmentech se až 89% zákazníků před nákupem dá ovlivnit firemními webovými stránkami. Aktuálně okolo 40% uživatelů si vás může prohlížet na mobilních zařízeních. Google upřednostňuje responzivní weby ve výsledcích vyhledávání. Trendy se mění. Svět kolem nás je čím dál složitější…weby musí být jednodušší, jinak nebudou atraktivní. IN je jednoduchost, čistota případně originální video… 

Takže chcete “webovat” nebo úspěšně prodávat?

1.

Analytika GA

Umíme interpretovat Google Analytics

“To nejcennější máte zadarmo” - něco na tom bude… Všichni disponujeme ohromným množstvím dat. Data jsou důležitá, klíčová je však jejich správná interpretace.

2.

Analytika hledanosti KW

Zajistíme vám návštěvnost z vyhledávačů

Známe mentální modely lidí a jejich způsoby vyhledávání. K tomuto patří i jejich volba KW (KeyWords neboli klíčových slov). Možná se budete divit, ale vaši firmu lidé hledají pomocí více než stovky klíčových slov. My je přivedeme k vám.

3.

User Experience

Známe trendy v user experience

Web musí návštěvníka zaujmout nejen obsahem, ale i formou. Uživatel se v něm musí umět pohybovat s lehkostí a najít vše tam, kde to očekává.

4.

Drátěný model

Váš web bude moderní a přesvědčivý

Ideály krásy se v čase mění. U webů je tento cyklus kratší, než kdekoliv jinde. S našimi weby či aplikacemi budete IN - což znamená, že budete pro vaše budoucí zákazníky srozumitelní a atraktivní.

5.

A/B testování

Vyniknete před konkurencí

Nedostatky ve vaší prezentaci jsou příležitostí pro vaši konkurenci. Platí to však i naopak. Využijeme nedostatků vaší konkurence ve váš prospěch. Pomůžeme vám skutečně vyniknout.

Úspěšný web nejen prezentuje, ale zároveň prodává.