iDNES

iDNES

Technické specifikace pro PR kampaně na IDNES

Komerční sdělení – PR článek

Rádi byste se podělili o nějaký zajímavý textový obsah? Přesně k tomu vám poslouží PR článek, který umístíme do zvolené rubriky. Ke sdělení můžete připojit až 5 fotografií, aby pro čtenáře bylo poutavější. V rámci článku lze umístit tři zpětné odkazy s proklikem na váš web či jinou cílovou stránku.

Upozornění pro články:

Pokud si přejete mít v textu i hypertextové odkazy, potom je důležité tato místa v textu vyznačit. Článek nelze publikovat bez hlavního obrázku v rozměrech stanovených níže. V článku nemohou být umístěny impresní kódy (tracking codes).

Technické specifikace PR článku

Délka sdělení

Ukázky PR článků na iDNES

https://sdeleni.idnes.cz/zpravy/parkhotel-richmond-odpocinek-v-krasnem-lazenskem-hotelu-v-cechach.A191120_155902_zpr_sdeleni_hradr

https://sdeleni.idnes.cz/zpravy/tri-tipy-na-vanocni-darky-pro-vsechny-kutily.A191115_155552_zpr_sdeleni_hradr

https://sdeleni.idnes.cz/zpravy/pojdte-s-nami-vyrabet-kvalitni-zdravotnicke-pomucky-pro-evropu-i-asii.A191112_113755_zpr_sdeleni_hradr

https://sdeleni.idnes.cz/zpravy/mrtve-more-kultura-i-okouzlujici-priroda-to-je-dovolena-v-izraeli.A191112_112615_zpr_sdeleni_hradr

Upoutávka na článek – hypertext

Malý, ale účinný formát, který podpoří čtenost vašeho sdělení. Hypertext je reklamní formát, který je umístěný na úvodní stránce iDNES.cz a Lidovky.cz, přímo mezi články o aktuálním dění. Obrázek hypertextu může zahrnovat i logo. Hypertext je krátké sdělení, které má především zaujmout a vzbudit zájem o další informace.

Dostupný na webech: iDNES.cz, Lidovky.cz

Technické specifikace hypertextu

Ukázka formátu hypertext

Zdroj: www.idnes.cz

Z důvodu hladkého průběhu spouštění kampaní je nutné podklady dodat 14 dní před plánovaným startem kampaně. Děkujeme.