Mediální kampaně

Média jsou nositelé našich sdělení. Výběr médií vychází z detailní znalosti cílové skupiny nejen v parametrech pohlaví, věk, vzdělání atd… Jde především o aktuální mentální nastavení skupiny lidí, kterým chceme vaše produkty či služby komunikovat.

Mediální kampaně

Pro efektivní kampaň v médiích musíme znát motivace vašich budoucích zákazníků a zasáhnout jejich záliby a vášně. 

Plánování médií znamená, že musíme detailně znát parametry VŠECH dostupných médií a umět s nimi analyticky zacházet. To však samo o sobě nestačí! Klíčovým faktorem je pak znalost výsledků již realizovaných kampaní, a to především v návaznosti na obchodní výsledky. Vše detailně vyhodnocujeme a zaznamenáváme. Máme tak vlastní DATABÁZI MEDIÁLNÍCH KAMPANÍ, která může pracovat i ve váš prospěch.

Výhody

Jako zkušená reklamní agentura spolupracujeme s celým mediálním trhem:

Naše služby

TV KAMPANĚ

TV kampaň počet zásahů - 120.000.000

IMPRESE

Impresí našich kampaní - 500.000.000 Impresí našich serverů - 100.000.000

PROKLIKY

Kliků na stránky našich klientů - 300.000

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Dosah facebookových kampaní 267.000

Napište nám

Zavolejte nám, napište e-mail, nebo se ozvěte přes náš kontaktní formulář.