Ad-hoc

Obrat ad-hoc pochází z latiny a znamená „k tomuto“, překládá se také jako „pro tento případ“ nebo „za určitým účelem“. Používá se ve významu „účelový“, a to včetně někdy negativních asociací spojených s tímto slovem.

Ad-hoc výzkum

Ad-hoc se objevuje v označení ad-hoc výzkum, tedy výzkum na vyžádání. Jde o jednorázové šetření prováděné za účelem získání podkladů a informací pro daný projekt. Ad-hoc výzkum se zadává zejména v případech akutní potřeby získání názorů veřejnosti a spotřebitelů, případně když běžně dostupné výzkumy nedokáží odpovědět na důležité otázky. Podstatné je, že jde o marketingový výzkum, který se provádí jen jednou, ne průběžně.

Příkladem ad-hoc výzkumu mohou být výzkumy čtenosti tiskových titulů, které nejsou popsány v Media projektu.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně