Aftershot

Aftershot je dodatečný obraz televizního spotu, který se objeví vždy až po zdánlivém konci reklamy. Když skončí závěrečná část spotu (packshot), obraz i zvuk na kratičký okamžik zcela ustanou , a poté se odehraje krátké doplnění v podobě aftershotu. Obvykle trvá v rozmezí od dvou do pěti sekund. Aftershot ve spotu slouží buď jako posílení celkové pointy reklamního sdělení nebo jako vtipné odlehčení.

Aftershot - příklad

Příkladem použití aftershotu může být reklamní spot banky, ve kterém vystupují dva bankovní poradci a vyskakující pes sloužící jako obrazné znázornění regulovatelnosti půjčky. Poslechne na slovo, sníží se, zvýší se. Reklama se závěrečnou znělkou končí. V doplňujícím aftershotu se pak trojice protagonistů v krátkém obraze znovu objevuje. Pes bankéřům s vlajícím vodítkem utíká. Aftershotem je tak k reklamnímu sdělení přidán komický prvek, který má diváka zaujmout.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně