Packshot

Packshot je závěrečný obraz TV spotu, který zblízka zabírá propagovaný produkt, logo, název, slogan a někdy i cenovou nabídku, tak aby divák plně zaregistroval balení (v angličtině packaging – odtud packshot) a označení produktu. Packshot má za cíl zajistit produktu určité renomé v médiích, dostat se do povědomí spotřebitelů a stimulovat prodej. Obsah reklamy efektivně využívající packshotu si spotřebitel snadněji spojí s konkrétní značkou a samotný produkt pak v obchodě zaregistruje, dokáže identifikovat a koupí ho.

Jak vypadá packshot?

Packshoty dominují televizním reklamám. V průměrné třicetisekundové reklamě zabírají většinou dvě až pět sekund. Můžou mít podobu prosté fotografie produktu na bílém pozadí, ale můžou i využívat celé řad propracovaných efektů a rekvizit. Packshotů mimo TV reklamy využívá i tisková inzerce, jako packshot se označuje také product placement v seriálech či filmech.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně