Alokace rozpočtu
Alokace rozpočtu znamená jeho rozdělení. Název pochází z latinského slova locus, které se překládá jako místo. Alokace rozpočtu tedy spočívá v přidělení omezených zdrojů nějakému projektu, procesu, instituci a podobně.
Alokace rozpočtu a mediální agentura
Používá se například v souvislosti s mediálním rozpočtem a znamená rozdělení rozpočtu v čase a mezi jednotlivá média. Alokace rozpočtu je v tomto kontextu jednou ze základních zodpovědností mediální agentury, která se specializuje na optimalizaci mediálních kampaní.
S pojmem alokace rozpočtu se můžeme setkat také v marketingu, kde se používá k rozdělení marketingového rozpočtu a přidělení financí na výdaje spojené s marketingem firmy či společnosti.
![]() |
PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme. |

No. 1 výrobce cihel Porotherm
Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

Špička ve světě pojištění a investic
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

No. 1 výrobce pravé pálené tašky
Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

Webový prohlížeč No. 1
Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně