Mediální agentura

Mediální agentura je organizace, která se specializuje optimalizaci reklamních kampaní v médiích. Mezi její činnosti patří zkoumání cílových skupin, plánování zásahu reklamy a její optimalizace. Především se však mediální agentura stará o nákup reklamního prostoru v médiích pro své klienty a zprostředkování vztahu zadavatele reklamy a konkrétního média.

Mediální agentura a její části

Podle marketingových teorií se mediální agentura skládá ze tří klíčových oddělení, které se v angličtině nazývají Media Research (výzkum), Media Planning (plánování) a Media Buying (kupování). Díky souhře všech oddělení by měla mediální agentura nejprve důkladně vyzkoumat, jaké médium je ideální pro danou reklamní kampaň, poté ji naplánovat s ohledem na konkrétní cílovou skupinu, a nakonec nakoupit prostor v médiích za co nejvýhodnější cenové podmínky.

Mediální agentura také pracuje s nejmodernějšími a nejpropracovanějšími analytickými i monitoringovými programy, díky čemuž mohou reklamní kampaně dokonale optimalizovat.

Mediální agentura, která vám opravdu pomůže – to je PROPEOPLE marketing s.r.o. Kontaktujte nás a přesvědčte se o kvalitě našich služeb!

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 774 11 71 71, e-mail: libis@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně