Mediální agentura
Mediální agentura je organizace, která se specializuje optimalizaci reklamních kampaní v médiích. Mezi její činnosti patří zkoumání cílových skupin, plánování zásahu reklamy a její optimalizace. Především se však mediální agentura stará o nákup reklamního prostoru v médiích pro své klienty a zprostředkování vztahu zadavatele reklamy a konkrétního média.
Mediální agentura a její části
Podle marketingových teorií se mediální agentura skládá ze tří klíčových oddělení, které se v angličtině nazývají Media Research (výzkum), Media Planning (plánování) a Media Buying (kupování). Díky souhře všech oddělení by měla mediální agentura nejprve důkladně vyzkoumat, jaké médium je ideální pro danou reklamní kampaň, poté ji naplánovat s ohledem na konkrétní cílovou skupinu, a nakonec nakoupit prostor v médiích za co nejvýhodnější cenové podmínky.
Mediální agentura také pracuje s nejmodernějšími a nejpropracovanějšími analytickými i monitoringovými programy, díky čemuž mohou reklamní kampaně dokonale optimalizovat.
Mediální agentura, která vám opravdu pomůže – to je PROPEOPLE marketing s.r.o. Kontaktujte nás a přesvědčte se o kvalitě našich služeb!
![]() |
PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme. |

No. 1 výrobce cihel Porotherm
Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

Špička ve světě pojištění a investic
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

No. 1 výrobce pravé pálené tašky
Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

Webový prohlížeč No. 1
Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí
Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně