Ambientní média

Ambientní média jsou netradiční, nestandardní média. Jako tradiční média v oblasti reklamy lze označit nejen televizi a tisk, ale také reklamní billboardy či plakáty. Na rozdíl od tradičních reklamních formátů jsou ambientní média taková, kde bychom reklamu často ani nečekali. Jejich účelem je vzbudit pozornost, zaujmout, často i pobavit nebo vyvolat diskuse.

Ambientní média v praxi

Jako příklad využití ambientních médií lze uvést například reklamu na podlaze v metru, na eskalátorech, reklamu promítanou na plochu budovy nebo třeba reklamu vytištěnou na účtence ze supermarketu či dopravní zastávku upravenou do podoby obývacího pokoje nebo třeba domečku z lega.

PROPEOPLE MARKETING - Reklamní agentura Brno

Pokud se o nás chcete dozvědět více o reklamní agentuře Brno, kontaktujte nás. Rádi vám odpovíme.
tel.: +420 773 770 744, e-mail: sevcik@propeople.cz

Naši spokojení klienti:
wienerberger

No. 1 výrobce cihel Porotherm

Realizace kampaně: Akční billboardová kampaň napříč ČR, spolupráce na PR

axa

Špička ve světě pojištění a investic

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, obchodní materiály, video-prezentace

tondach

No. 1 výrobce pravé pálené tašky

Realizace kampaně: Marketingová a mediální strategie, nákup - TV, rádio, internet, tisk, PR, PPC

chrome

Webový prohlížeč No. 1

Realizace kampaně: Digitální kampaň pro podporu Google Chrome při jeho uvedení na trh

logo-intact

Cestovní kancelář se specializací na studium jazyků v zahraničí

Realizace kampaně: Grafické a kreativní práce, bannery, tisková inzerce, internetové kampaně